
JAK PROBÍHÁ ZÁKLADNÍ SERVIS HODINEK?
1. Základní servis začíná prvotní diagnostikou provedenou naším hodinářem. Nejprve se kontroluje celkový stav a vnější vzhled hodinek.
2. Následně se testují všechny parametry strojku, funkčnost tlačítek, jednotlivé funkce a celý elektronický systém u quartzových strojků.
3. Po demontáži náramku a vyjmutí strojku je pouzdro a další součásti vyčištěny v ultrazvukové lázni, která umožňuje odstranit nawet nejhlubší nečistoty mezi články náramku a dutinami pouzdra.
4. Kontrolují se všechna těsnění mającí vliv na zachování vodotěsnosti. U quartzových strojků je baterie vyměněna za nový, originální produkt výrobce. U mechanických hodinek provádíme regulaci i kalibraci chodu.
5. Na závěr se provádí test vodotěsnosti ve speciální tlakové komoře. Zákazník obdrží výtisk s výsledkem testu.
6. Po zakończeniu všech prací hodinář provádí závěrečnou kontrolu kvality, aby se ujistil, že vše funguje správně, než hodinky předá zákazníkovi.
2. Následně se testují všechny parametry strojku, funkčnost tlačítek, jednotlivé funkce a celý elektronický systém u quartzových strojků.
3. Po demontáži náramku a vyjmutí strojku je pouzdro a další součásti vyčištěny v ultrazvukové lázni, která umožňuje odstranit nawet nejhlubší nečistoty mezi články náramku a dutinami pouzdra.
4. Kontrolují se všechna těsnění mającí vliv na zachování vodotěsnosti. U quartzových strojků je baterie vyměněna za nový, originální produkt výrobce. U mechanických hodinek provádíme regulaci i kalibraci chodu.
5. Na závěr se provádí test vodotěsnosti ve speciální tlakové komoře. Zákazník obdrží výtisk s výsledkem testu.
6. Po zakończeniu všech prací hodinář provádí závěrečnou kontrolu kvality, aby se ujistil, že vše funguje správně, než hodinky předá zákazníkovi.