S kódem DWS10 sleva -10% na první objednávku!

Zásilková oprava hodinek
 
JAK POSLAT HODINKY DO SERVISU?

Nyní to zvládnete rychle a jednoduše, bez zbytečných formalit a komplikací. O průběhu objednávky vás budeme informovat e-mailem. Stav opravy můžete sledovat z vlastního účtu na e-shopu a díky zabudované komunikaci v objednávce dostáváte zprávy přímo od hodináře, který byl k zakázce přiřazen. Jak začít?

 

1. Prvním krokem je vytvoření objednávky služby/reklamace online na našem webu. Budete muset vytvořit účet nebo se přihlásit k existujícímu.

Vytvořit servisní objednávku →

 

2. Pečlivě zabalte hodinky tak, aby se při manipulaci v balíku nehýbaly. Prosíme, neposílejte hodinky v jejich originálních krabičkách nebo ozdobných pouzdrech.

 

3. Po doručení zásilky do našeho servisu vás budeme informovat e-mailem/SMS zprávou. Stav opravy můžete sledovat v sekci ÚčetMůj účet / Moje objednávky na opravu.

 


 

Po doručení hodinek do servisního centra hodinář provede prvotní analýzu/diagnostiku, jejíž cena je 500 Kč. Následně bude zaslán odhad nákladů a přibližné datum dokončení opravy. Pokud zákazník odhadované náklady na opravu přijme, poplatek za diagnostiku nebude započítán do celkové ceny opravy. Poplatek za diagnostiku (500 Kč) a zpětné doručení (150 Kč) se účtují pouze v případě, že zákazník odmítne opravu. Tyto poplatky se nevztahují na opravy v rámci záruky.

 

Po dokončení opravy obdržíte odkaz na online platbu, pokud jste nezvolili možnost dobírky. Po obdržení platby budou hodinky zaslány zpět kurýrem, pojištěné.

 

Pokud vaše zásilka nedorazí do servisu do 14 dnů od vytvoření objednávky, bude automaticky stornována.