Všeobecné obchodní podmínky pro nakupování přes E-shop dolinski.cz s účinností od 01.05.2024
§I. Obecné informace
- Polská společnost DOLIŃSKI WATCH SERVICE SPÓŁKA JAWNA, se sídlem v Plac Uniwersytecki 15B, 50-137 Wrocław, Polská republika, IČO (Regon): 022468418, zapsaná v polském obchodním rejstříku pod číslem KRS 0000519685 (dále jako „Společnost“ nebo „Prodávající“), prostřednictvím svého internetového obchodu (dále jako „E-Shop“) nacházejícího se na webové adrese www.dolinski.cz (dále jako „Internetové stránky“), prodává movité věci fyzickým osobám s bydlištěm na území České republiky a právnickým osobám se sídlem v České republice (dále jako „Zákazník“ nebo „Kupující“).
- Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jako „VOP“) jsou součástí kupní smlouvy uzavřené mezi Společností jakožto prodávajícím a Zákazníkem jakožto kupujícím prostřednictvím E-Shopu a postupem popsaným ve VOP (dále jako „Smlouva“).
- VOP upravují proces uzavírání Smlouvy, to je kromě jiného skutečnost, kdy dochází k uzavření Smlouvy mezi Společností a Zákazníkem.
- VOP upravují práva a povinnosti v souvislosti s vedením zákaznického účtu podle části II. těchto VOP.
- Kontaktní údaje a informace o Společnosti jsou dostupné v sekci „Kontakty“.
- Prodejce nabízí hodinářské služby. Podrobnosti naleznete v sekci Servis”.
a. Prodávající zajištuje poprodejní servis zboží v podobě nastavení, úpravy či opravy hodinek. Po uplynutí doby pro uplatnění práva z vadného plnění lze zboží přijmout k opravě, která bude poskytnuta jako placená služba.
b. Možnost provedení opravy zboží a cena za opravu zboží budou zákazníkovi oznámeny předem. Teprve poté, kdy zákazník odsouhlasí cenu za opravu, zahájí příslušná osoba realizaci opravy.
c. Učinit objednávku servisu je možné na Internetových stránkách Prodávajícího. K provedení objednávky musí Zákazník disponovat Zákaznickým účtem dle čl. II. těchto obchodních podmínek.
d. Délka doby realizace opravy může být delší 30 kalendářních dnů. O této skutečnosti bude Zákazník předem informován.
e. Ostatní úpravy zboží, které nevyplývají z vady výrobku, ale pouze z estetických nebo uživatelských očekávání zákazníka, budou provedeny, bude-li jejich realizace možná, jako placená služba.
f. Zákazník má možnost využít servisní služby Prodávajícího zasláním zboží na kontaktní místo Prodávajícího na adrese: Doliński Watch Service – Paxy, ul. Vratimovská 681/80, 719 00 Ostrava – Kunčice.
g. Zákazník má ve svém profilu také k dispozici přístup k seznamu a historii objednávek servisu. Zde má Zákazník možnost zjistit rovněž současný stav vyřízení jeho objednávky. Obdobně jako u regulérní objednávky zboží je Zákazník i při objednání servisu informován o stavu objednávky prostřednictvím e-mailu a SMS, s čímž přijetím tímto obchodních podmínek souhlasí.
h. Zadáním objednávky servisu Zákazník akceptuje tyto obchodní podmínky. - Službu gravírování provádí prodávající. Provádí se volitelně v závislosti na volbě kupujícího. Služba gravírování je dostupná pouze při nákupu Zboží na webových stránkách Obchodu a její cena je 0,00 Kč. Pro využití služby gravírování musí kupující při vyplňování objednávkového formuláře zvolit příslušnou možnost a v poli "Zde můžete zanechat komentář a/nebo text k vygravírování" uvést obsah, který má být vygravírován (třetí krok postupu objednávky). Při využití služby gravírování doporučujeme kontaktovat prodávajícího e-mailem nebo telefonicky. Podrobnosti o této službě jsou uvedeny v sekci „Gravírování”.
§II. Zákaznický účet
- Zákazník nebo kterákoliv jiná osoba (dále jako „Uživatel“) si může na vytvořit zákaznický účet (dále jako „Zákaznický účet“), a to prostřednictvím registrace na Internetových stránkách.
- Zákaznický účet slouží k uzavření jedné nebo více Smluv a uplatňovaní dalších práv Zákazníka dle Smlouvy, za podmínky, že Uživatel vyplní požadované údaje v tomto Zákaznickém účtu.
- Prostřednictvím Zákaznického účtu může Uživatel
a. sledovat historii uzavřených Smluv a zadaných objednávek prostřednictvím Zákaznického účtu,
b. sledovat stav zadané objednávky,
c. používat kontaktní formulář,
d. přihlásit se k odběru newsletteru Společnosti,
e. podat reklamaci jím zakoupeného zboží. - Podmínkou vytvoření Zákaznického účtu je registrace, to je vyplnění registračního formuláře, ve kterém je potřebné vyplnit a uvést následující údaje: e-mailovou adresu a heslo, a dále provést další případné požadované kroky.
- Na e-mailovou adresu uvedenou v registračním formuláři bude zaslána zpráva s uvedením způsobu potvrzení registrace a spolu s dalšími informacemi. Okamžikem potvrzení registrace je uzavřena smlouva mezi Zákazníkem a Společností, jejímž předmětem je užívání Zákaznického účtu (dále jako „Smlouva o zákaznickém účtu“).
- Zákazník je povinen v Zákaznickém účtu uvádět správně a pravdivě údaje o své osobě a zajistiti jejich aktualizaci. Nepřesnost, neúplnost a nesprávnost těchto údajů je k tíži Zákazníka.
- Smlouvu o zákaznickém účtu lze ukončit smazáním účtu, které lze provést v Zákaznickém účtu. Toto ukončení není možné, pokud nebyla doposud splněna Smlouva uzavřena za použití Zákaznického účtu, přičemž splněním Smlouvy se pro tyto účely rozumí předání zboží Kupujícímu a zaplacení kupní ceny Prodávajícímu.
- Zpracování osobních údajů v souvislosti s vedeném Zákaznického účtu a v souvislosti s plněním práv a povinností účastníků Smlouvy o zákaznickém účtu se řídí Informaci o zpracování osobních údajů, která je dostupná v sekci „Ochrana osobních údajů“.
- Účastník nesmí zneužít Zákaznický účet k újmě Společnosti, a to především nesmí způsobit narušení nebo přetížení elektronických komunikačních systémů Společnosti nebo jiných subjektů přímo či nepřímo zapojených do provozování Internetových stránek.
- Zákazník je povinen chránit přístupové údaje k Zákaznickému účtu. Zákazník není oprávněn umožnit užívání Zákaznického účtu třetím osobám.
- Poruší-li účastník povinnosti podle VOP, Společnost je oprávněna s okamžitou účinnosti ukončit Smlouvu o zákaznickém účtu a/nebo zamezit dalšímu přístupu Účastníka k Zákaznickému účtu, a to, aniž by se vyžadovala předchozí upozornění či výzva k nápravě.
§III. Informace o zboží uvedeném na Internetových stránkách
- Veškeré zboží uvedeno na Internetových stránkách je zcela nové a bez faktických a právních vad, s výjimkou tzv. outletových produktů, které jsou také nové, ale mohou mít vady či poškození, které však budou uvedeny v popisu produktu. Na Internetových stránkách se nachází také základní popis nabízeného zboží.
- Ceny uvedené na webových stránkách obchodu jsou uvedeny v českých korunách a zahrnují daň z přidané hodnoty (DPH).
- U každého zboží, které je nabízeno Prodávajícím na Internetových stránkách, je uvedena orientační dodací lhůta, která činí maximálně 30 dní od uzavření Smlouvy, s výhradou zboží "na míru", kterým lze rozumět zejména zboží s gravírováním, jehož dodací lhůta může být delší, o čemž Zákazník bude informován.
- Dodací lhůta pro tyto účely znamená, kolik pracovních hodin/dnů obvykle uplyne od okamžiku uzavření Smlouvy do doby, kdy je objednáno zboží připraveno k odeslání a odesláno Zákazníkovi.
- Objednávka zboží s různými dodacími lhůtami je odeslána po dokončení celé objednávky, tj. po uplynutí nejdelší dodací lhůty uvedené u objednaného zboží.
- Pokud je dodání zboží rozděleno, mohou být jednotlivé druhy objednaného zboží expedovány v různých časech, o čemž je Zákazník informován e-mailem.
- Pokud se ukáže, že doba dodání je delší než uvedená doba, Společnost kontaktuje Zákazníka, aby ho informovala o této skutečnosti.
- V případě platby bankovním převodem se lhůta pro dodání objednaného zboží prodlužuje o dobu převodu kupní ceny na bankovní účet Společnosti a v případě platby kartou o dobu autorizace platby.
- Zboží uvedeno na Internetových stránkách, které Prodávající tímto nabízí k uzavření Smlouvy, představuje nabídku Prodávajícího ve smyslu § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jako „Občanský zákoník“), s výhradou vyčerpání zásob zboží nebo jiné okolnosti na straně Prodávajícího či stojící mimo Prodávajícího, která by mu bránila, byť i částečně plnit Smlouvu.
§IV. Uzavření Smlouvy
- Podmínkou uzavření Smlouvy, je učinění právně závazné objednávky Kupujícím (dále jako „Objednávka“), a to tak, že Kupující provede následující:
a. Kupující vloží jím požadované zboží do elektronického nákupního košíku (dále jako „Objednané Zboží“), způsobem požadovaným na Internetových stránkách,
b. Kupující označí způsob doručení / dopravy Objednaného zboží,
c. Kupující označí způsob úhrady kupní ceny za Objednané zboží,
d. pokud Kupující neuzavírá Smlouvu prostřednictvím Zákaznického účtu, Kupující vyplní také požadované identifikační a kontaktní údaje o své osobě, a to včetně telefonního čísla a emailové adresy,
e. Kupující vyplní nebo označí další požadované nebo volitelné údaje,
f. Kupující se seznámí s těmito VOP a toto seznámení se potvrdí požadovaným způsobem,
g. Kupující se seznámí s dalšími dokumenty a toto seznámení potvrdí požadovaným způsobem, a
h. Kupující dokončí Objednávku zakliknutím tlačítka "Objednat a zaplatit" (v případě online platby). - Prodávající přijme Objednávku zpravidla bez zbytečného odkladu, nejpozději však do tří pracovních dnů ode dne odeslání Objednávky (dále jako „Akceptace“), a to emailem zaslaným na emailovou adresu Kupujícího.
- Smlouva je uzavřena okamžikem doručení Akceptace Kupujícímu. Při doručení Akceptace zašle v příloze Prodávající kompletní dokumentaci ohledně Objednávky, tedy uzavřenou Smlouvu, tyto VOP a dokumentaci o ochraně a zpracování osobních údajů.
- Prodávající je oprávněn vyzvat Kupujícího k dodatečnému potvrzení Objednávky, zejména kupuje-li Kupující velké množství Objednaného zboží nebo pokud je hodnota Objednaného zboží vysoká, nebo upozornit a vyzvat k opravě nebo doplnění údajů uvedených v Objednávce, a to i po provedení Akceptace, nejpozději však do sedmi dnů ode dne odeslání Objednávky. Není-li provedeno toto dodatečné potvrzení Objednávky způsobem požadovaným Prodávajícím, Smlouva se tímto ruší, o čemž bude Kupující vyrozuměn emailem zaslaným na jeho emailovou adresu. Byla-li již zaplacena kupní cena, Prodávající ji vrátí Kupujícímu bez zbytečného odkladu po provedení tohoto oznámení.
- V případě zřejmé nesprávnosti způsobené v důsledku lidské chyby nebo technické závady nebo jiné okolnosti, která se týká ceny a vlastnosti zboží uvedené na Internetových stránkách, a to zejména, pokud skutečná cena zboží neodpovídá ceně uvedené na Internetových stánkách, nejedná-li se o slevu výslovně uvedenou Prodávajícím na Internetových stránkách, má Prodávající právo odstoupit od Smlouvy do sedmi dnů ode dne odeslání Objednávky, a to i pro provedení Akceptace.
§V. Kupní cena
- Kupující je povinen zaplatit kupní cenu za Objednané Zboží způsobem, který zvolí v Objednávce, přičemž kupní cenou se rozumí nejenom cena samotného Objednaného zboží, ale i cena dopravy Objednaného Zboží dle zvoleného způsobu dopravy Objednaného Zboží a další náklady spojené s plněním Smlouvy (dále jako „Kupní cena“).
- Kupní cenu lze uhradit následujícími způsoby:
a. Dobírkou – platba v hotovosti kurýrovi nebo na pokladně místa osobního odběru. Ve vybraných případech si Společnost vyhrazuje právo na dodatečné telefonické ověření těchto objednávek.
b. Bankovním převodem – forma platby pro Zákazníky, kteří se sami přihlásí do online bankovnictví, navštíví pobočku banky nebo poštu. Po zadání objednávky obdrží Zákazník e-mailem číslo bankovního účtu, na který má být převedena správná částka. Jakmile je platba zaúčtována na bankovním účtu Společnosti, je objednávka předána do skladu Společnosti k dokončení a přípravě expedice.
c. Platební kartou (Visa, Mastercard).
d. Prostřednictvím služby PayU provozované společností PayU S.A., KRS:0000274399, se sídlem Grunwaldzka 186, 60-166, Poznaň, Polsko,
e. Pomocí dárkového poukazu,
přičemž Prodávající je oprávněn omezit nabízené způsoby úhrady zboží ve vztahu ke některému nabízenému zboží.
- Kupující je povinen zaplatit Kupní cenu do tří dnů od doručení Akceptace, nejedná-li se o platbu dobírkou. Nebude-li Kupní cena uhrazena v této lhůtě, Prodávající má právo odstoupit od Kupní smlouvy; tímto není dotčeno právo Prodávajícího na náhradu škody. Do doby, než bude Kupní cena úplně uhrazena, Prodávající není povinen předat zboží Kupujícímu a/nebo jej odeslat Kupujícímu.
- Kupující je povinen zaplatit Kupní cenu, zvolil-li jako způsob úhrady na dobírku, při předání zboží. Nebude-li Kupní cena uhrazena při předání Objednaného Zboží nebo ve lhůtě určené k převzetí Objednaného Zboží, Prodávající má právo odstoupit do Kupní smlouvy; tímto není dotčeno právo Prodávajícího na náhradu škody.
- Po úhradě Kupní ceny Prodávající doručí Kupujícímu elektronicky daňový doklad o úhradě Kupní ceny na jeho emailovou adresu; písemný daňový doklad Prodávající doručí Kupujícímu, pokud o to požádá Kupující způsobem stanoveným Prodávajícím, a to spolu s dodaným Objednaným Zbožím.
- Kupující může k uhrazení Kupní ceny, případně části Kupní ceny využít dárkové poukazy. Dárkové poukazy lze využít v kamenných prodejnách nebo v Internetovém obchodě Prodávajícího.
- Pro uplatnění dárkového poukazu v Internetovém obchodě postačí v nákupním košíku do pole slevový kód zadat číslo poukázky, které Kupující obdrží od Prodávajícího na adresu uvedenou v objednávce. Prodávající se zavazuje odeslat dárkový poukaz do 24 hodin od obdržení objednávky. Po uplatnění dárkového poukazu se Kupní cena sníží i hodnotu dárkového poukazu.
- Dárkové poukazy lze sčítat dohromady a lze je využít také na zboží nabízené ve speciálních nabídkách či slevových akcích. Dárkové poukazy nelze vyměnit za hotovost.
- Dárkové poukazy nejsou vydávány na jméno, může je tedy uplatnit kdokoliv, kdo disponuje tímto dárkovým poukazem.
- Dárkový poukaz je platný do doby jeho aktivace, maximálně však 12 měsíců od jeho zakoupení. Po uplynutí doby platnosti se dárkový kód stává neplatným.
§VI. Dodání Objednaného zboží
- Prodávající je povinen doručit Kupujícímu Objednané Zboží na místo jím určené v Objednávce, a to v závislosti od způsobu doručení, který určil Kupující v Objednávce. Kupující je povinen převzít Objednané zboží na tomto místě.
- Objednané zboží lze doručit Kupujícímu jedním z následujících způsobů:
a. zvolenou specializovanou kurýrní společností,
b.prostřednictvím služby „Balíkovna“, provozované společností Česká pošta, s.p., IČO:47114983, se sídlem Praha 1, Politických vězňů 909/4, PSČ 22599 (dále jen „Česká pošta“)
c. prostřednictvím společnosti Česká pošta,
d. prostřednictvím služby „Balík na poštu“ provozované společností Česká pošta - Nepřevezme-li Kupující nebo jím zplnomocněná osoba Objednané Zboží v místě jím určeném a v termínu, který mu bude předem oznámen, a Objednané Zboží bude nutno doručit opakovaně, přičemž Prodávajícímu vzniknou v důsledku této skutečnosti další náklady, Prodávající je oprávněn požadovat po Kupujícím úhradu takto vzniklých zvýšených nákladů. Dojde-li k opakovanému doručování Objednaného Zboží a Kupující ho opětovně nepřevezme, Prodávající má právo odstoupit od Smlouvy; tímto není dotčeno právo Prodávajícího na náhradu škody.
- V případě osobního odběru Prodávající informuje o možnosti vyzvednout si Objednané zboží e-mailem. Objednané zboží musí být vyzvednuto do tří dnů od obdržení informace o možnosti vyzvednutí Objednaného zboží. Objednané Zboží, které nebude vyzvednuto ve stanovené lhůtě, bude odesláno zpět, přičemž Prodávající má právo odstoupit od Smlouvy; tímto není dotčeno právo Prodávajícího na náhradu škody.
- V případě, kdy u jednotlivých druhů Objednaného Zboží existují velké rozdíly v dodacích lhůtách nebo způsobu balení, které jsou součástí jedné Objednávky, může Prodávající rozhodnout o rozdělení doručení Objednaného Zboží na několik dílčích části, tzn. Objednané Zboží bude dodáno po částech. V takovém případě může dojít ke změně nákladů na dopravu, to je k navýšení Kupní ceny, o čemž je Prodávající povinen informovat Kupujícího. Pokud Kupující neakceptuje toto navýšení Kupní ceny o tyto zvýšené náklady na dopravu a neuhradí je, Prodávající je oprávněn odstoupit od Smlouvy.
- Kupující je při převzetí Objednaného Zboží, nejedná-li se o osobní odběr, povinen prohlédnout a zkontrolovat obal, ve kterém je zabaleno Objednané Zboží. Kupující je v případě jakýchkoliv závad či porušení obalu Objednaného Zboží tuto skutečnost neprodleně oznámit osobě, která předává Kupujícímu Objednané Zboží a rovněž vyrozumět Prodávajícího o této skutečnosti. V případě, že obal, v němž je Objednané Zboží zabaleno, je závadný nebo je porušen, Kupující nemá povinnost převzít Objednané Zboží.
§VII. Vlastnické právo k Objednanému Zboží a přechod nebezpečí
- Vlastnické právo k Objednanému Zboží přechází na Kupujícího úplným zaplacením Kupní ceny a jeho převzetím Kupujícím.
- Nebezpečí škody na věci přechází na Kupujícího převzetím Objednaného Zboží.
§VIII. Odpovědnost za vady
- Práva a povinnosti Prodávajícího a Kupujícího týkající se práv Kupujícího z vadného plnění se řídí příslušnými ustanovením zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jako „Občanský zákoník“), a to zejména § 1914 až 1925 Občanského zákoníku a, § 2099 až 2014 Občanského zákoníku.
- Kupující je povinen uplatnit práva z vadného plnění bez zbytečného odkladu poté, co je mohl při dostatečné péči zjistit.
- Práva z vadného plnění lze uplatnit:
a. vyplněním elektronického formuláře, který lze najít zde: https://dolinski.cz/vraceni/, nebo
b. e-mailem na adresu: info@dolinski.cz, nebo
c. písemně na adresu: Doliński Watch Service – Paxy, ul. Vratimovská 681/80, 719 00 Ostrava – Kunčice
§IX. Ustanovení VOP určené pro spotřebitele
- Tato část IX. VOP se použije, je-li Kupujícím fyzická osoba dle § 419 Občanského zákoníku, která mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá/uzavřela Smlouvu s Prodávajícím (dále jako „Spotřebitel“), přičemž ustanovení této části se použijí přednostně před ostatními ustanoveními VOP.
- Spotřebitel může v souladu s § 1829 a násl. Občanského zákoníku, odstoupit od Smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy Spotřebitel nebo jím určená třetí osoba odlišná od dopravce převezeme Objednané Zboží, nebo
a. poslední kus Objednaného Zboží, objedná-li Spotřebitel v rámci jedné Objednávky více kusů zboží, které jsou dodávány samostatně,
b. poslední položku nebo část dodávky Objednaného Zboží sestávajícího z několika položek nebo částí, nebo
c. první dodávku Objednaného Zboží, je-li ve smlouvě ujednána pravidelná dodávka Objednaného Zboží po ujednanou dobu
(dále jako „Odstoupení od Smlouvy“).
- Spotřebitel nemá právo na Odstoupení od Smlouvy v případech uvedených v § 1837 Občanského zákoníku. Dle citovaného ustanovení nemá spotřebitel právo na Odstoupení od Smlouvy mimo jiné v případech, kdy bylo dodané zboží upraveno podle přání spotřebitele, pod které můžeme zařadit službu gravírování, kterou Prodávající nabízí v E-shopu. V případech, kdy si Spotřebitel objednal zboží doplněné o gravírování dle požadavků Spotřebitele, nemá Spotřebitel v takovém případě možnost odstoupit od Smlouvy.
- Spotřebitel může učinit Odstoupení od Smlouvy následujícími způsoby
a. vyplněním elektronického formuláře, který lze najít zde: https://dolinski.cz/cz/dok/Formular-reklamacni.pdf, nebo
b. e-mailem na adresu: info@dolinski.cz , nebo
c. písemně na adresu: Doliński Watch Service – Paxy, ul. Vratimovská 681/80, 719 00 Ostrava – Kunčice - Bližší informace k Odstoupení od Smlouvy, včetně práv a povinností Spotřebitele, které mu vyplývají z Občanského zákoníku, se nacházejí v příloze č. 1 těchto VOP.
- Vzorový formulář pro Odstoupení od Smlouvy se nachází v příloze č. 2 těchto VOP.
- Práva Spotřebitele z vadného plnění se řídí také § 2165 až 2174b Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele (dále jako „Zákon o ochraně spotřebitele“).
- Spotřebitel může vytknout vadu Objednaného Zboží, která se na věci projeví v době dvou let od jeho převzetí. Jedná-li se o použité Objednané Zboží tato lhůta se zkracuje na dobu trvání jednoho roku.
- Prodávající je povinen Spotřebiteli vydat při uplatnění práv z vadného plnění písemné potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy Spotřebitel práva z vadného plnění uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení práv z vadného plnění Spotřebitel požaduje a kontaktní údaje Spotřebitele pro účely poskytnutí informace o vyřízení práv z vadného plnění.
- Spotřebitel má podle Zákona o ochraně spotřebitele, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu u České obchodní inspekce, se sídlem Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2, IČO 000 20 869 (https://www.coi.cz). Formulář k mimosoudnímu řešení Spotřebitelských sporů naleznete na stránkách: https://www.coi.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/.
- Smlouva uzavřená mezi Spotřebitelem a Prodávajícím se řídí právem České republiky.
- Veškeré spory mezi Spotřebitelem a Prodávajícím týkající se Smlouvy a/nebo těchto VOP jsou příslušné řešit věcně a místně příslušné soudy České republiky.
§X. Ustanovení VOP určené pro podnikatele
- Tato část X. VOP se použije, je-li Kupujícím fyzická nebo právnická osoba, která není Spotřebitelem a která uzavírá/uzavřela Smlouvu s Prodávajícím (dále jako „Podnikatel“).
- Smlouva uzavřena mezi Spotřebitelem a Prodávajícím se řídí právem Polské republiky.
- Veškeré spory mezi Podnikatelem a Prodávajícím týkající se Smlouvy a/nebo těchto VOP je příslušný řešit věcně a místně příslušný soud Prodávajícího v Polské republice.
§XI. Hodnocení a recenze
- Zákazník má možnost poskytnout zpětnou vazbu Prodávajícímu v podobě recenzí, které lze veřejně publikovat na Internetových stránkách Prodávajícího.
- Zákazník má možnost poskytnout zpětnou vazbu v případě, že si dané zboží zakoupil, ale také v případě, že si dané zboží nezakoupil.
- Recenze zákazníka, který si dané zboží zakoupil, bude označena slovy „Ověřený nákup“, zatímco recenze zákazníka, který si dané zboží nezakoupil, takto označená nebude.
- Hodnocení zboží nebo Společnosti zákazníky nesmí být použito k nezákonným činnostem, zejména k činnostem, které představují nekalou soutěž, nebo k činnostem porušujícím osobnostní práva, práva duševního vlastnictví nebo jiná práva Společnosti nebo třetích stran.
Při hodnocení zboží zakoupeného prostřednictvím E-Shopu a hodnocení Společnosti je Zákazník povinen jednat v souladu s právními předpisy, těmito VOP a dobrými mravy. - Společnost umožňuje zveřejnění pozitivních i negativních hodnocení. Společnost nezveřejňuje sponzorovaná hodnocení.
- Společnost zajistí, aby zveřejněná hodnocení zboží pocházela od Zákazníků, kteří zboží skutečně zakoupili. Za tímto účelem Společnost podnikne následující kroky k ověření, že hodnocení pocházejí od Zákazníků:
a. Zveřejnění hodnocení vydaného prostřednictvím formuláře dostupného přímo na Internetových stránkách vyžaduje předchozí ověření Společnosti. Ověření spočívá v kontrole souladu hodnocení s těmito VOP, zejména v kontrole, zda je osoba, která hodnotí Objednané zboží Zákazníkem. Společnost tedy ověří, zda tato osoba provedla nákup prostřednictvím E-Shopu, a v případě hodnocení Objednaného zboží navíc ověří, zda tato osoba zakoupila hodnocený Objednaného zboží. Ověření probíhá bez zbytečného odkladu.
b. Společnost zašle svým Zákazníkům (a to i prostřednictvím externí služby zpětné vazby, se kterou spolupracuje) individuální odkaz na e-mailovou adresu, kterou Zákazník uvedl při nákupu. Tímto způsobem je přístup k formuláři hodnocení umožněn pouze Zákazníkovi, který Objednané zboží prostřednictvím E-Shopu.
c. V případě pochybností Společnosti nebo námitek směřujících ke Společnosti ze strany jiných Zákazníků nebo třetích osob, zda dané hodnocení pochází od Zákazníka nebo zda daný Zákazník zakoupil uvedené Objednané zboží, si Prodávající vyhrazuje právo kontaktovat autora hodnocení za účelem vyjasnění a potvrzení, že je skutečně Zákazníkem nebo zda zakoupil hodnocené Objednané zboží. - Jakékoli připomínky, odvolání proti ověření stanoviska nebo námitky ohledně toho, zda dané hodnocení pochází od Zákazníka nebo zda daný Zákazník zakoupil zboží, mohou být podány na email: info@dolinski.cz.
- Společnost umožňuje zveřejnění pozitivních i negativních hodnocení. Společnost nezveřejňuje sponzorovaná hodnocení.
§XII. Závěrečná ustanovení
- Prodávající si vyhrazuje právo tyto VOP kdykoliv změnit nebo zrušit, a to stejným způsobem, jakým tyto VOP uveřejnil.