S kódem DWS10 sleva -10% na první objednávku!
Vrácení hodinek Doliński Watch Service

Jak podat reklamaci na produkt?

Pro zahájení reklamačního řízení doporučujeme vyplnit jeden z následujících formulářů:


  1. Elektronický formulář
    Vyžaduje vytvoření účtu nebo přihlášení. Po vyplnění formuláře prosím zabalte produkt.

     

    Vytvořit reklamaci →

     

  2. Tištěný formulář
    Stáhněte a vytiskněte formulář, poté jej přiložte k produktu.


Připravený balíček odešlete na naši českou adresu:

Doliński Watch Service - PAXY
Vratimovská 681/80
Ostrava – Kunčice,
71900


Doporučujeme využít elektronický formulář. Ve svém účtu budete mít přehled o všech reklamacích a servisních zakázkách, včetně celé historie a komunikace se servisem.



Časté otázky:


  • Produkt nefunguje správně, co mám dělat?
    – Nejprve nám prosím napište a co nejpřesněji popište svůj problém. Často se ukáže, že domnělá vada není závadou, ale výsledkem nedorozumění ohledně obsluhy nebo funkce produktu. Jsme tu, abychom vám pomohli.

  • Jak dlouho mám čekat na odpověď ohledně mé reklamace?
    – Na rozhodnutí o uznání nebo zamítnutí reklamace máme lhůtu 14 dnů. Chápeme, že je to pro vás důležité, proto se snažíme reagovat co nejrychleji.

  • Mohu zaslat reklamaci na vaše náklady?
    – Náklady na odeslání reklamovaného zboží hradí zákazník.