
Jak podat reklamaci na produkt?
Pro zahájení reklamačního řízení doporučujeme vyplnit jeden z následujících formulářů:
- Elektronický formulář
Vyžaduje vytvoření účtu nebo přihlášení. Po vyplnění formuláře prosím zabalte produkt.
- Tištěný formulář
Stáhněte a vytiskněte formulář, poté jej přiložte k produktu.
Připravený balíček odešlete na naši českou adresu:
Doliński Watch Service - PAXY
Vratimovská 681/80
Ostrava – Kunčice,
71900
Doporučujeme využít elektronický formulář. Ve svém účtu budete mít přehled o všech reklamacích a servisních zakázkách, včetně celé historie a komunikace se servisem.
Časté otázky:
- Produkt nefunguje správně, co mám dělat?
– Nejprve nám prosím napište a co nejpřesněji popište svůj problém. Často se ukáže, že domnělá vada není závadou, ale výsledkem nedorozumění ohledně obsluhy nebo funkce produktu. Jsme tu, abychom vám pomohli. - Jak dlouho mám čekat na odpověď ohledně mé reklamace?
– Na rozhodnutí o uznání nebo zamítnutí reklamace máme lhůtu 14 dnů. Chápeme, že je to pro vás důležité, proto se snažíme reagovat co nejrychleji. - Mohu zaslat reklamaci na vaše náklady?
– Náklady na odeslání reklamovaného zboží hradí zákazník.